Nieuwe campagne : ‘Uw stok achter de deur’

‘Uw stok achter de deur’ is het motto waarmee het Vlaams Belang vandaag zijn verkiezingscampagne op gang trekt.  Met meer dan zevenhonderd 20m²-borden en een foldercampagne in alle bussen van Vlaanderen zet het Vlaams Belang een eerste stap in de richting van 25 mei 2014.

Met het thema van de stok achter de deur wil het Vlaams Belang de Vlaming duidelijk maken dat het nefaste federale, Vlaamse én Europese beleid een weloverwogen keuze nodig maakt voor een partij die op dit historische kruispunt eerlijke en consequente standpunten inneemt.

Het Vlaams Belang bereidt de toekomst voor door als een ijsbreker door het pakijs van het politieke establishment heen te breken en de dingen bespreekbaar te maken die vroeger taboe waren. Een eerlijke en consequente partij die als een ijsbreker door het pakijs van het politieke establishment splijt.

 

lees meer op www.filipdewinter.be

Misschien bent u ook geïnteresseerd in ...